woensdag 30 maart 2011

Een heerlijk knutselmiddagje...

Vanmiddag eindelijk weer eens achter de naaimachine gezeten. Heerlijk! Het is wel een beetje wennen je tijd te verdelen met een de studie erbij. Vanochten een morgen extra gewerkt en vanmiddag gewoon de naaimachine op tafel gezet. Gewoon doen, anders komt er niets van. Ik heb erg leuke labeldoekjes gemaakt van de laatst gekocht stofjes. Voor in het 10-dagen pakket voor de baby die mijn broertje en schoonzusje half april verwachten. Welk doekje het wordt zeg ik nog niet, want stel je voor dat ze het blog lezen (en ik weet nog niet of het een jongen of meisje wordt). Waarom maak je er dan vier? Het was gewoon leuk werk en ik kan er vast nog eens een weggeven!
Ook heb ik vanmiddag een hoes gemaakt voor een voedingskussen en nog een dekbedje voor het wiegje. Maar ik moet eerst toestemming hebben om het te showen! Erg leuke stof hoor met allerlei lieve boerderij dieren. Zelf vind ik het leuk om enkele diertjes extra te accentueren door ze op te borduren, maar ik wil eerst mijn schoonzusje vragen of ze dat leuk vindt.


Gezellig, mijn moeder was er ook, kopje thee erbij en ze heeft heerlijk zitten haken. Een leuke roze met paars pennenmapje voor Laura. Het is zo leuk geworden dat een tweede al in de maak is voor... ja voor wie eigenlijk? Er zal vast wel weer een bestemming voor komen.


Ik probeer dit weekend weer tijd te besteden aan Phebe, waar de laatste week niet veel aan gewerkt is helaas. Ik heb al besloten om in de juni-vakantie haar mee te nemen naar de camping en er dan goed aan te werken! De eerste weken zal er gestudeerd moeten worden en daar wil ik gewoon voor gaan! Maar af en toe moet je gewoon even stofjes voelen en ermee werken, toch?


Allemaal nog een fijne avond, groetjes Nardy

7 opmerkingen:

Martine zei

Dat klinkt inderdaad als een heerlijke middag! Het was dan ook wel weer om lekker te knutselen (al die regenbuien!) En wat een leuke doekjes heb je gemaakt, die uiltjesstof is geweldig!
groetjes, Martine

Maartje zei

Wat een ontzettend leuke labeldoekjes. Wat een geluk voor de baby die er bijna aankomt.
Goed van je dat je naast je studie af en toe iets voor jezelf doet. Wanneer je dat doet lukt het studeren vast ook veel beter, tenminste dat is mijn ervaring.

Succes!

sandra zei

Wat zijn ze leuk geworden.
Ik vind je stofjes helemaal geweldig.
Groetjes van sandracreaties.blogspot.com
(ik ben nieuw ik wil je graag uitnodigen).
Groetjes Sandra

Esther zei

Wat een leuke kleurrijke labeldoekjes heb je gemaakt. Groetjes Esther

Michaja zei

Super leuke labeldoekjes!! En hoe herkenbaar van dat meer maken. Dat heb ik nou ook. Kan moeilijk maar 1 item van iets maken :)

Ellen zei

Weer super leuk! Heerlijke stofjes.

Hubertine zei

Ziet er heel leuk uit!!! Ben nu inderdaad wel benieuwd naar de rest!!!
Succes met de studie!
Groetjes, Hubertine