woensdag 19 oktober 2011

Poppenquiltje en 16 jaar alweer!

Ja! het poppenquiltje is af. Helemaal doorgequilt met een simpel patroon, maar ik vind het helemaal goed zo. Alles met de hand. In de vakantie had ik dit quiltje gemaakt en thuis doorgequilt. Leuk geworden! Ik zit nu alweer in dit leuke boek 'The Civil war sewing circle' welke quilt ik nu kan gaan maken.
Het is vandaag alweer 16 jaar geleden dat we getrouwd zijn! Wij hadden van een oud-college een prachtige oldtimer geleend voor die dag en speciaal daarvoor deze nummerborden laten maken:
Nog altijd bewaard! Ook pas ik altijd mijn trouwjurk op deze dag! Dat is met een grapje begonnen, zo van 'zou ik er nog in passen?' En nu helpen de kinderen het mij herinneren: je moet de jurk nog passen! Nou, hij past nog en ik vind hem nog steeds mooi! Vanavond gaan we met z'n viertjes uit eten, gezellig! Dat is iets dat we de laatste jaren ingesteld hebben. Per slot van rekening zijn we blij dat we al 16 jaar bij elkaar zijn en dat is een etentje waard!
Fijne dag allemaal! Groetjes Nardy

15 opmerkingen:

Mascha zei

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. En wat goed dat je steeds in je trouwjurk pas.
Je quiltje is erg leuk geworden.
Groetjes Mascha

Esther zei

Gefeliciteerd en fijne avond gezellig dat jullie uit eten gaan, veel plezier. Groetjes Esther.

Roos zei

Proficiat en geniet ervan.
Groetjes roos

Wilma Kuin zei

Wat een prachtig quiltje,.. Gefeliciteerd!!

Phebe and Jane zei

Gefeliciteerd met de trouwdag! En wat een leuk poppenquiltje.
Groeten,
Marian

Judith zei

Gefeliciteerd en eetsmakelijk!

Elizabeth zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag; heel leuk dat jullie dit vieren hoor, dat is het echt wel waard. Maar dat je je jurk nog past..., dat kan ik niet zeggen!
Je quilt is prachtig geworden.
Leuk hè om nu weer iets anders uit te kunnen kiezen..

Groet, Elizabeth

Ellie's Quiltplace zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Fijn om het zo samen te kunnen vieren!

Je quiltje is een schatje. Ik ben benieuwd wat je nu gaat maken.

Diana Grace zei

Hi Nardy, Diana here from Australia. I love the crochet flowers you do for the keyrings you make. Do you know where I can get the pattern for them? I look at your blog now and then and I remember seeing a link to the pattern once before but can't find it now. (was it a Patons pattern?)
I just came home from Holland visiting my cousins. Had 2 weeks of LOVELY weather.
I am back home now and I have to get back into my craft. I run a craft group and I have made a blog for it too (although it has been a bit quiet over the last few weeks.) www.thecraftgroupplus.blogspot.com
Hope you can help me with some nice crochet flower patterns. We want to learn them in our craft group next year. Thanks
Diana

Elly's freubel hoekje zei

Wat een gezellig blog heb je!
Ik ga je zeker volgen
Je poppenquiltje is een droppie
en vanharte gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag
PS jou "Phebe" mag er ook wezen!
En je bent al een eind verder dan ik zie ik , maar dat geeft hoop ;o)))
Freubelgroet, Elly

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je trouwdag wat gaat de tijd snel he? Wat is je quilt mooi geworden, erg mooie stoffen en kleuren heb je gebruikt en het boek is geweldig.

Janneke Assink zei

Van harte nog met jullie trouwdag nog! Leuk het nummerbord en de traditie van het jurkpassen :-)

Annefred zei

Nog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie lekker gegeten hebben. Je hebt ook een leuk blog!
Groetjes

Pleuntje zei

Wat knap dat je de jurk nog past. Ik hoop dat jullie lekker hebben gegeten. En je quilt is prachtig geworden. groetjes Petra

sandra zei

Leuk om te lezen.
Proficiat.
En dat je je jurk nog past leuk hoor,
Groetjes Sandra