woensdag 20 mei 2015

En zo is er weer een maand voorbij...

Na twee weken vakantie heeft alles weer het normale ritme. We hebben een heerlijke week op de camping in Emst gestaan! Het weer zat soms mee, soms tegen. Van alles kwam voorbij, storm, regen, hagel en gelukkig ook zon! We hebben ons prima vermaakt.


Een poosje geleden kwam dit boek voorbij en ik heb het besteld voor moederdag. Er staan prachtige quilts in en eentje wordt een vakantie projectje. Een makkelijke quilt met nine patch blokken, flying geese en sterren, prachtig! Ik wil graag eens werken met wat zachte tinten en was al met wat stofjes aan het sparen; zacht roze, ijsblauw of appelgroen. En als je dan op de camping staat dicht bij Nunspeet, ja dan moet je natuurlijk naar de Stitchers Inn!
 

En daar heb ik deze achtergrond stof en de prachtige stofjes uitgezocht. Deze dag in Nunspeet was Eibertjesdag en ook Carmen had een leuke actie met de FQ's. Dat was leuk! Van de kinderen had ik voor Moederdag een bon gekregen om te besteden bij Stitchers Inn, erg leuk!
 

Natuurlijk had ik deze blokken bij me om aan Carmen te laten zien. Dit zijn de eerste drie blokken van de BOM waaraan ik meedoe van de Stitchers Inn. De paars/roze stoffen worden door Carmen bij elkaar gezocht en het patroon is van Hermie, die het ontworpen heeft.
 

Als ik het goed heb, komt deze week het nieuwe blok! Een leuk geheel al.
Ook zijn er al weer een paar blokken klaar van de Antique Wedding Sampler! Nog maar een paar te gaan en dan is deze quilttop ook klaar! De foto's hiervan laat ik de volgende keer zien.
Fijne dag! Groetjes Nardy

10 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

:o)) wat een mooie blokken heb je (weer:o)) gemaakt !
en het vintage quilt boek zie ik voor het eerst lijkt me ook een heerlijk boek om in te 'neuzen '...
Veel plezier ook met de nieuwe lapjes,
groetjes,
Simone

Juicybear zei

Leuke nieuwe projecten zeg en je lara field is ook erg mooi de stofjes zijn super, ik doe ook mee met deze BOm maar ik heb verschrikkelijke stofjes gehad en heb het haar ook gezegd maar ik heb pech, Je nieuwe lapjes zijn schatiig. Veel plezier met patchen in je vakantie.
Groetjes Anneke

Ineke zei

Prachtige blokken heb je alweer klaar! Je stond dus dichtbij mijn woomplaats.
Liefs, Ineke

carina zei

Je blokken worden echt leuk in het lila!! kan me voorstellen dat je "even"langs begaan bij Carmen. Leuk cadeau trouwens:) Ben heel benieuwd wat je uit dat boek gaat maken. Ik volg je natuurlijk gewoon:):)

Hermie zei

het ziet er al mooi uit Nardy en het nieuwe blok is weer binnen.

Hennie zei

Mooi boek, komt me bekend voor die heb ik ook besteld.
Je hebt super leuke stofjes gekocht en je blokken zien er prachtig uit.

Groetjes Hennie.

Marijke zei

Wat een mooie blokken en prachtige stoffen!
groetjes van Marijke

Lida zei

Heerlijk zo'n weekje ertussenuit en dan met een mooie buit thuis komen! Geniet er maar van en wat een prachtige blokken! Groetjes
Lida

Ria zei

Mooie lapjes heb je weer gescoord. Je blok ziet er ook prachtig uit. Ik zie het al vervelen is bij jou ook uit het woordenboek geschrapt. Ha ha
Groetjes Ria

Anoniem zei

Ohw wat worden je blokken mooi zeg!
Leuk om de quilt nu zo anders te zien als bij Hermie :)
Fijne dag, groetjes Patricia