woensdag 4 juni 2014

Weer een paar blokken van de Antique Wedding Sampler gemaakt

Er zijn weer een paar blokken van de Antique Wedding Sampler klaar! Blok nummer 11 en 13 en het wordt zo mooi!


Hoewel het makkelijke blokjes lijken, zijn ze wel heel bewerkelijk! Ontzettend veel stukjes aan elkaar, maar wel erg mooi! Ook blok nummer 13 is weer erg mooi geworden met de broderie perse erop. Je moet hier gewoon voor gaan zitten!
 

Inmiddels heb ik een begin gemaakt met de sashings en de hoekblokken. En dan valt het me op hoe groot de quilt eigenlijk wordt!


Dit rijtje blokken mag een nu een poosje aan de kast hangen. Zo leuk om elke keer weer naar te kijken.

Ik wil iedereen bedanken voor de beterschapswensen voor mijn vader. Een spannende tijd, want hij had een tumor in zijn nier en deze (tumor en nier) zijn inmiddels verwijderd. Het gaat erg goed met hem, want gelukkig had hij een prima conditie!

Vandaag ga ik begin maken met blok nummer 14 en ook wil ik nu eindelijk mijn Dear Jane eens uit de la halen! Fijne dag en groetjes Nardy


18 opmerkingen:

Hermie zei

wat een ontzettend leuke blokken Nardy en wat fijn dat het goed gaat met je vader.

Ageeth Dorsman zei

Wat fijn, dat je vader zo goed aan het herstellen is! En wat een prachtige blokken heb je al gemaakt voor de Antique Wedding Sampler; ze lijken zeker heel bewerkelijk, maar het resultaat mag er zijn!
Groetjes van Ageeth

Wilma Kuin zei

wat een prachtige blokken!! Fijn dat je vader het zo goed doet,.. wat kunnen we zorgen hebben om onze ouders,..

Tilly zei

Wat een mooie blokken zijn het geworden. Fijn dathet beter gaat met je vader. groetjes

Ineke zei

Wat een prachtige blokken!!! En fijn dat het beter gaat met je vader, sterkte met alles.

Liefs, Ineke

conny's quilts en creaties zei

Wat een schitterende blokken. Het patroon ligt hier ook te roepen maar eerst nog eens wat UFO's afmaken voor ik er aan begin...het is zo'n snoepje!

Hennie zei

Prachtige blokken heb je gemaakt, gelukkig gaat beter met je vader, ik heb weinig geblogd de laatste tijd, ik hoorde van ma dat je vader is geopereerd, sterkte en doe je ouders de groeten.

Grit zei

Wunderschöne Blöcke.

ria vogelzang zei

Erg mooi worden je blokken van AWS! Het is ook zo'n pracht van een quilt!
Wat fijn dat het zo goed gaat met je vader. Wat een spannende tijd.
Een hartelijke groet uit Ommen.

Anoniem zei

Wat heb je ontzettend mooie blokken gemaakt!
Nu maar lekker laten hangen en verliefd naar kijken :-)
Fijn dat je vader opknapt, tis toch wel erg spannend allemaal!
Groetjes Patricia

Phebe and Jane zei

Echt prachtige blokken. Een genot om naar te kijken en hopelijk ook om te maken.
Groetjes,
Marian

Guusje, zei

De blokken zijn prachtig geworden,

Guusje, zei

Fijn te lezen dat het weer beter met je vader gaat.

Floor zei

Fijn dat het beter gaat met je vader.
Je blokken 11 en 13 zijn prachtig geworden. Inderdaad is blok 11 geen gemakkelijke. Ben er erg mee aan het worstelen geweest, vooral omdat ik alles 25% kleiner maak.
Maar hij is bijna af gelukkig, kan ik lekker verder met blok 12.

carina zei

Wat zijn het leuke blokken geworden ook de kleuren vind ik prachtig zo, fijn weekend en fijn dat het beter gaat met je vader.

The Rabbit Factory zei

Beautiful!!

Anoniem zei

leuke blog, ik vondt u via andere blogger..zal zeker volgen...groetjes

Ageeth Dorsman zei

Ik lees nu pas je reactie op mijn blog, wilde je antwoorden, maar kan nergens je mailadres vinden, dus probeer het maar op deze manier...
Wat leuk, dat we in dezelfde winkel waren en het niet van elkaar wisten, anders hadden we echt even kunnen kennismaken. Dat had leuk geweest! Maar je hebt gelijk: ik kocht inderdaad het boek Handsfuls of Scraps van Edyta Sitar (een prachtig boek, overigens...)! Volgende keer ga je me vast herkennen en moet je me echt even aanspreken, hoor!
Lieve groetjes van Ageeth