woensdag 9 januari 2013

Alles weer z'n gangetje

Het normale ritme hebben we weer te pakken. De week weer begonnen met werken en de kinderen weer naar school. Voor onze dochter een spannende tijd. De cito's voor de groepen 8 beginnen volgende week. De tafeltjes staan al in rijtjes. Best spannend straks met een schoolkeuze voor het voortgezet onderwijs, weer een heel nieuwe fase.


Met de Vintage Sampler Quilt zijn we bijna aan de laatste fase; de eerste rij met zandlopertjes is klaar. De stofjes voor de tweede rij ga ik straks snijden. Het is me goed bevallen om dit klaar te hebben liggen, je kunt er namelijk heerlijk mee op de bank zitten.
Ook zijn de eerste blokken van de Stars & Mills klaar. Dit wordt de bovenste rand. Ook mooi hè?


Ik zit nog steeds te wachten op de envelop met stofjes van maand 10. Deze zijn voor de Kerstdagen al op de bus gedaan, maar helaas heb ik nog niets binnen, balen! Bep van Petra Prins stuurt me een nieuw pakket toe. Heel erg fijn, want de stofjes passen allemaal zo mooi bij elkaar. Ik hoop dat het vandaag binnenkomt! Fijne dag, groetjes Nardy

10 opmerkingen:

Guusje, zei

Dat wordt zeker spannend. Wat een mooie combinatie en wat vervelend dat het eerste pakket nog niet is aangekomen. Hopelijk komt hij nu wel snel door de brievenbus gerold.

Lida zei

Wat een schitterende blokjes en wat mooi zijn de stoffen! Geniet van je steekjes, groetjes
Lida

Wilma Kuin zei

Wat vervelend als iets niet aankomt bij je,...

Mooie stofjes,..

Ieke78 zei

Wat een mooie kleuren zeg! En balen he die post.

AnitaS zei

Mooie kleurencombinatie is het.

Marijke zei

Pracht van een blokken, o de post krijg er zelf ook af en toe de kriebels van....
Hoop dat je gauw de plof op de deurmat hoort!
groetjes van Marijke

Evelyne zei

Het zijn inderdaad mooie stoffen. In de decemberpost gaat nogal eens iets verloren. Fijn daar ze zo vriendelijk zijn je nieuwe stofjes toe te sturen.

Groetjes, Evelyne

Hermie zei


wat jammer dat de post niet goed is aangekomen, gelukkig sturen ze het na. Het ziet er erg leuk uit.

Ageeth Dorsman zei

Wst een mooie blokken, en wat een
prachtige stofjes! Ik kan me echt
voorstellen, dat je niet kunt wachten
totdat de post komt (en hopelijk nu
niet van die quiltende postbode...)
Het wordt heel erg mooi!
Groetjes van Ageeth

Ineke zei

Wat is dit een mooi project!!! Ik heb meestal ook alles getekend klaarliggen op de bank, kan ik 'savonds zo een blok of meer in elkaar zetten.
Groetjes