woensdag 1 augustus 2012

Camelot en van alles wat

Het is de eerste van de maand, tijd om het Camelot blok te laten zien. Nu laat ik het wel zien, maar het is nog niet helemaal af. Misschien vandaag in de zon, want het wordt een mooie dag.



De laatste week weinig tijd gehad om iets te patchen of te quilten. De laatste werkweek voor de vakantie en dat betekent veel afronden en overdragen. De kinderen maandag en dinsdag bij mijn ouders op de camping blijven, dus kon ik nog een uurtje doorwerken. Dit weekend toch stiekem een beginnetje gemaakt met het poppenquiltje. Tenslotte moet je weten hoe een blokje wordt, of niet?


Gisteravond ook nog even achter de naaimachine gezeten. Het dochtertje van vrienden is vandaag jarig en het is een echt poppenmoedertje. Ik had nog leuke pip stofjes liggen en daar heb ik twee dekbedjes en kussensloopjes gemaakt voor haar tweelingpoppenbedje. Leuk hè?


Vanmiddag ook de doosjes klaarzetten om mee te nemen op vakantie. Er is één kastje in de caravan voor mij gereserveerd.... moet voldoende zijn toch?? Fijne dag allemaal, groetjes Nardy 

16 opmerkingen:

Sjoukje zei

Hoi Nardy! Het ziet er prachtig uit! ik vind die Camelot quilt erg mooi worden, ben heel benieuwd naar hoe het allemaal gaat worden. Succes, ook met quilten op deze warme dag. ik verdwijn straks ook met mijn lapjes in de tuin. Leve de zomer!

Goetjes,
Sjoukje

Guusje, zei

Je camelotblokken wordt mooi en heerlijk vakantie ik moet nog een paar weekjes werken en dan is het ook zover heerlijk even niets doen.

Unknown zei

Gaat weer heel mooi worden, mooie kleuren. Jij vermaakt je wel in de vakantie . Fijne vakantie gewenst.
Gr. Janny

Ineke zei

Prachtige blokken! De stofjes en kleuren vind ik erg mooi.
Wens jou een hele fijne vakantie!
Lieve groeten, Ineke

Ageeth Dorsman zei

Ik vind, dat je, ondanks alle drukte,
nog best flink bezig ben geweest!
De poppen-dekbedsetjes zijn erg leuk,
en je Camelot wordt prachtig!
Groetjes van Ageeth

Juicybear zei

Mooie blokken zeg, ik denk dat beide erg mooie quilts gaan worden.
Groetjes Anneke

Ineke zei

Wat een leuke blokjes voor de poppen quilt. En je camelot blok is prachtig.
Liefs, Ineke

Ineke Original zei

Wat ziet het er allemaal prachtig uit.
groetjes van nog een Ineke.

Esther zei

Je Camelot blok ziet er prachtig uit, je poppen beddengoed ook, groetjes Esther.

Hermie zei

Ontzettens leuk die pipstofjes,ik heb er voor onze kleindochter een quilt van gemaakt van apple cores. Wat zal dat meisje er blij mee zijn.
Leuke blokjes heb je ook gemaakt.
Ik wens je een fijne vakantie

Noa zei

fijne vakantie

Quiltlia zei

Wat een mooi camelot blok heb je gemaakt, een hele fijne vakantie
Groetjes Lia

Marie-José zei

Leuke blog heb je. En leuke projecten. Die Camelot vind ik schitterend. Maar ook je borduurwerkje en uiteraard je Phebe. Haha en ik kan er nog een paar noemen:-)

yvonne zei

Camelot is een prachtig patroon en je gebruikt hele mooie kleuren .
fijne vakantie

sylvia zei

mooie stoffen voor je Camelot!!
en dat poppenquiltje wordt leuk, ik zou wel meer tijd willen om ook eens zo'n klein quiltje te maken!
groetjes, Sylvia

Fee zei

Het ziet er prachtig uit!

Der Camelot Block sieht wunderschön aus. So schöne Farben.

Viele Grüße, Fee