woensdag 21 maart 2012

Quiltcursus en verrassing!

De blokken drie en vier van de quiltcursus zijn klaar! Ik vind de stoffen zo mooi uitkomen. Het is dat ik dit waaiertje gekocht had, omdat ik graag iets kopen wilde, maar deze stoffen had ik zelf nooit zo bij elkaar gezocht. Ik vind het prachtig!


In totaal zijn er vier blokken klaar. Zaterdag gaan mam en ik naar Petra Prins om stof te kopen voor de sashings en de rand. Mam maakt de blokken in creme met zwart en dat wordt ook erg mooi.

Vanmiddag komt ze en gaan we er een heerlijke quiltmiddag van maken. Mijn oma ga ik straks ook ophalen, gezellig! Elke keer als ze mij ziet vraagt ze: hoe gaat het met je lappies? Nou oma, vanmiddag laat ik je weer alles zien!

En dan de verrassing! Vorige week werd mijn man 40 jaar! Hij is van een tweeling, dus vonden mijn schoonzusje en ik het leuk om een extra feestje te organiseren; 80 jaar samen. Wij zijn met zijn broers, schoonzusje en mijn schoonmoeder heerlijk uit eten geweest! Erg gezellig en erg geslaagd. Wel lastig om geheim te houden. Wilfred kwam afgelopen vrijdag op tijd thuis om eens heerlijk een slag te slaan in de tuin, maar ik had andere plannen... Om half 7 moest hij zich melden samen met zijn broer in een bistrootje. Daar kregen ze een puzzel waar een adres uit kwam van het restaurant waar wij ondertussen ook waren. Al met al heel gezellig! Dit was het nagerecht: samen 80 jaar!

Nou, geniet allemaal van deze heerlijke dag. Ik ga eerst op pad voor bloemen en dan... de stofjes liggen ook al klaar! Groetjes Nardy

13 opmerkingen:

by Ieke zei

Wat worden je blokken mooi! De stofjes passen inderdaad heel goed bij elkaar.

Guusje, zei

Alsnog van harte gefeliciteerd. En wat heb je mooie blokken gemaakt, de kleuren zijn prachtig. Wanneer ga je zaterdag naar PP, ik ben er in de middag dus misschien zien we elkaar.

Hubertine zei

Altijd leuk van die verrassingen!!
Je blokken en vooral de kleurencombinatie is fantastisch! Geniet van de gezellige quiltmiddag!
Groetjes, Hubertine

Evelyne zei

Mooi blok is het geworden. Gefeliciteerd nog met manlief!
Fijne dag met een heleboel steekjes, Evelyne

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man en zwager. Je blokjes zijn erg mooi geworden en de stofjes zijn geweldig mooi! Fijne dag

Lida zei

Wat leuk om het zo te vieren! Ik wens hen beiden nog minsten 80 jaar erbij!
Vind je blokken heel apart, veel steekjes vandaag, groetjes
Lida

Bed, breakfast en quilts zei

wat een ontzettend mooie blokken, enne ik vind je sleutelhangers zo leuk!

Quilting Moesje zei

Gefeliciteerd nog hoor !
Wat een leuke verrassing :o)
En je blokken zijn inderdaad wel erg mooi !!
Het roze komt zo mooi uit met de donkerderdere kleuren !
Groetjes,
Simone

baukje zei

ERg mooie stoffencombinatie. Weet je nog wat de naam was en waar je het hebt gekocht?
En je Josephine is ook erg mooi doe je het met de hand en heb je het stoffenpakket kant en klaar gekocht. Wat een nieuwsgierig aagje hè, Maar ik ga in april naar de beurs in Nantes en daar staat pEtra ook. Als ik op een beurs ben overweldigt het me vaak en als ik wat namen in mijn hoofd heb kan ik gerichter zoeken....

Hermie zei

mooie blokken en wat een leuke verrassing voor je man. Op naar de 80 dus,of toch maar eerst op naar de 50?

Noa zei

alsnog gefeliciteerd en het wordt al een mooi plaatje zo

katrien zei

Mooie blokjes.
En nog proficiat voor de jarigen.
Ben benieuwd naar jou speldenkussentjes.

jokiedebeer zei

Ik heb vele hobbys, maar kilten heb ik nog nooit gedaan, maar ziet er zo leuk uit, dat het zomaar straks een van mijn nieuwe hobbys gaat behoren, dus word je nieuwe volger zodat ik nog eens ideetjes kan opdoen
Er leuk.
Groetjes Jokesaspec oteciftw