maandag 3 mei 2010

Nog een stitchery gemaakt


Met dit slechte weer is er niets heerlijker dan op de bank zitten knutselen, borduren in dit geval. Opnieuw een leuke stitchery gemaakt, waar ik een quiltje van wil maken.



Afgelopen zaterdag zijn we (mijn moeder en ik) naar Petra Prins geweest in Zutphen. Heerlijk om daar even, of zeg maar lang, rond te snuffelen met al die prachtige stofjes.

Ik heb een paar leuke stofjes meegenomen in zwart en creme tinten. Wat ik er van wil maken weet ik nog niet, maar ik vond ze gewoon mooi!


8 opmerkingen:

Fenny zei

mooie stitchery!
En die stofjes zijn ook leuk, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.
xxx

Marijke zei

Mooie stitchery heb je gemaakt, vind het ook zo leuk om te doen. Vooral als het mooi weer is kan je het lekker mee naar buiten nemen.
Groetjes Marijke

quilting Jeannet zei

Erg leuke winkel Maud, ik ben er laatst ook geweest, en je stitcherie is ook mooi geworden.

Groetjes, Jeannet

ria vogelzang zei

Dat is toch zo'n heerlijke winkel, vindt je ook niet? Ik kan er gewoon uren zitten kijken en genieten.......
Leuk is je stitcherie geworden en je stofjes zijn echt heel mooi samen.
Geniet ze nog.

Esther zei

Heerlijk zo even of lang in de winkel rond te snuffen, wat een prachtige stofjes, groetjes Esther.

Wendy zei

Hallo Maud,

Via via ben ik op je blog terecht gekomen. Ik ben Wendy en verslaafd aan borduren. Ik ben ook van plan om binnenkort eens te proberen te gaan quilten. Hadden we maar wat meer tijd....
Ik heb ook een blog (nog niet zo heel lang) waarop mijn werkjes te zien zijn: wendysstitches.blogspot.com. Kom gerust eens kijken! Groetjes Wendy

Vlijtig grietje zei

Hoi Maud,

Kijk eens op mijn blog.

Groet van Saskia.

Margreet zei

Hoi Maud, kijk je even op mijn blog?