vrijdag 14 november 2014

Affootje en gezellig bezoek!

Twee weken geleden (alweer) schreef over de workshop bij Hermie en Carla. Een heel gezellige avond en we leerden goed appliceren. Daar hoorde dit quiltje bij. Vorige week heb ik het afgemaakt, en het hangt nu mooi bij me in de keuken! Erg mooie herfstkleurtjes heeft het quiltje en het staat gezellig zo'n vogeltje.



En vorige week hadden we gezellig familiebezoek van Hennie en tante Alie. Hennie is het nichtje van mijn moeder en we hebben elkaar drie jaar geleden ontmoet, toen mijn ouders 40 jaar getrouwd waren. Hennie had een paar lapjes bij haar, die ze die middag gekocht had en ja, dan heb je ineens een leuk gesprek over quilten! Vorig jaar ben ik samen met mijn moeder en oma bij Hennie geweest en nu kwamen ze bij mij. Dit brachten ze mee voor me: een Burda, heerlijk om weer in te lezen en ideeën uit op te doen en een pakje met stofjes. Helemaal mijn smaak! Mooie warme tinten.


Van tante Alie (85 jaar) kreeg ik dit mooie gebreide kleedje. Zo knap vind ik dat. Het kleedje hangt over mijn quilt rekje in de kamer. Zo leuk om naar te kijken.
 

Natuurlijk lieten we elkaar de quilts zien waar we mee bezig zijn. De middag vloog om en ik vond het erg gezellig! We hebben afgesproken volgend jaar een keer bij mijn oma te komen.

Allemaal vast een fijn weekend! Ik ga verder met een blok van de AWS, maar daar nu geen foto van, die komt als het blok af is.
Groetjes Nardy

11 opmerkingen:

Ria zei

Zo jij bent mooi verwend.
Ik heb nog wel een kleine correctie, dat kleedje is gebreid.
Je affo is ook super geworden.
Geniet van je mooie spulletjes

Groetjes Ria

Lida zei

Lieve cadeautjes en wat leuk als je iemand vindt in je eigen familie met dezelfde hobby! Genieten dus! Groetjes
Lida

Ageeth Dorsman zei

Heel lief geworden, je vogeltjesquiltje. En wat een prachtige cadeautjes heb je gekregen (vooral dat gebreide kleedje vind ik een waar kunstwerkje).
Groetjes van Ageeth

marga zei

Wat een lief vogeltje. Maar dat kleedje niet gehaakt maar gebreid dat ziet er prachtig uit.
Groeten
Marga

carina zei

Heerlijk zon cadeautje! En je vogeltje erg gezellig

Anoniem zei

Prachtig, het vogelquiltje en wat is dat gebreide spreitje mooi... Groetjes Wilma

Corina zei

leuk quiltje!

Guusje, zei

Wat een mooi quiltje en wat een prachtig kleedje. Zo fijn en dan de cadeautjes ook al zo mooi.

Ieke78 zei

Wat een lief vogeltje!

Hermie zei

Het vogeltje is heel mooi geworden. Het kleedje is een kunstwerk op zich, zal wel leuk staan op je quiltrek.

Anoniem zei

leuke blog ik zag u via andere bloggers...