donderdag 2 januari 2014

Wat gaan we doen in 2014?

Ieder wens ik een goed, liefdevol en creatief 2014! Aan het eind en aan het begin van een jaar maak je voor jezelf de balans op. Ook op creatief gebied. Waar ga ik mee bezig in 2014? Nou, dat heb ik voor mijzelf op een rijtje gezet. En niets moet, maar alles mag!

Uiteraard ga ik verder met Robin's Nest. Ze wordt heel mooi, maar de bloemetjesrand, daar blijft het steken. Er moeten 52 bloemetjes komen en er zijn er 18 klaar. Een mooi begin en een bloemetje per dag, dat moet lukken?

 

Ook de Antique Wedding Sampler gaan we mee verder. Een BOM, elke maand een blok. Dat gaat goed, want blok 8 lag vorige week in de bus en is bijna klaar.

 
En dan Phebe, zij ligt werkelijk te lang in de kast en het zo'n prachtige quilt. Ook hier wil ik mee verder. Ik liep tegen de applicatie rand aan, maar met de AWS heb ik aardig wat geoefend, dus stukje bij beetje moet dat ook goed komen!


Elke maand een Dear Jane blokje? Dat moet ook doorgaan natuurlijk!


En dan zijn er twee nieuwe projecten die op het lijstje staan. De mystery quilt van Di Ford, die in de Quiltmania komt. Ik heb me niet ingeschreven voor een stoffenpakket, maar ik wil haar met eigen stoffen maken. Ben benieuwd, want over een paar weken komt het eerste deel uit.


Hebben jullie al gehoord van "Randje per week"? Ook hier heb ik me samen met mijn moeder en mijn schoonzusje voor aangemeld! Linnenband en garen ligt klaar, dus we kunnen 4 januari aan de slag!

 
Er zal ongetwijfeld nog iets anders bijkomen. Plannen maken is goed, maar of het allemaal lukt? Wat gaan jullie maken in 2014? Groetjes Nardy en een fijne dag!

15 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Dat worden volle weken. Succes.

Quiltswaen zei

Nou voor het nieuwe jaar heb je genoeg werkstukken!
Ik ben nog 1 quilt aan het afmaken namelijk de herfstbloemen uit de quilterie. En deze maand ga ik starten met de Di Ford mysterie, ik doe mee met de originele stoffen, ik ben benieuwd wat jij er van gaat maken! Een creatief jaar toegewenst!
Groetjes Ingeborg

Guusje, zei

Ook voor jouw een geweldig nieuw jaar. Wat ik ga doen is beginnen met de antique wedding sampler, verder met mijn DJ,Phebe. LE, NI en SBS en eea borduren zoals randje per week, de haakdeken en heel veel quilten want ik heb vorig jaar heel veel tops afgemaakt die al heel lang lagen te wachten om afgemaakt te worden. Ik zie bij jouw ook veel mooie quilts in wording en wat leuk dat jullie mee gaan doen met randje per week.

Ageeth Dorsman zei

Wat heb je toch een prachtige projecten onder handen! Ook ik ga deze week eens even balansen, want die mystery van Di Ford, die trekt ook wel heel erg (en ja, ook van eigen stoffen dan), dus ik ga kijken of ik er toch een gaatje voor kan vinden en wacht de komst van de 1e
Quiltmania van 2014 af! Geweldig, dat je ook weer verder gaat met Phebe, dat
stimuleert mij ook. Maak er een gezond, liefdevol en creatief 2014
van! Groetjes van Ageeth

Lida zei

Goed zo, gewoon pluk de dag en genieten van alles wat op je pad komt! Een fijn en gezond 2014, groetjes
Lida

Nelleke zei

Hallo Nardy,allereerst een gelukkig nieuwjaar het creatieve zit wel goed bij jou aan de fotos te zien.Hier ligt ook stof klaar om aan een paar nieuwe quilts te gaan beginnen; de AWS en de nieuwe van di ford mysterie ook met eigen stoffen uit de voorraad.Groetjes Nelleke

Hermie zei

Hoi Nardy, ook voor jou en je familie de allerbeste wensen en dat het steeds beter mag gaan met je gezondheid. Heerlijk zoveel quilterigs je nog hebt liggen, jij hoeft je niet te vervelen.Het ziet er allemaal even mooi uit.

Marguerite zei

Wauw je bent heel wat van plan. Vervelen doe je je in ieder geval niet. Maar heb je nog wel tijd voor de huishoudelijke (vaak vervelende) klusjes? Hahaha...
Groetjes Marguerite

María zei

Es una preciosidad todo lo que haces, maravilloso!!. Un beso muy grande.

Anoniem zei


Ik ga proberen mijn kerstwinkel af te maken, de kapel op te zetten en het parfumwinkeltje te realiseren. Allemaal poppenhuis dingen, want dat is wat ik het liefste doe: priegelen met miniaturen. Neemt niet weg dat ik de grootste bewondering en waardering heb voor jullie quiltsters doen.... daarom gluur ik op jullie blogs.
En ik doe wel leuke dingen met lapjes, zoals 2 quiltjes voor de kleine meisjes van mijn nichtjes, in roze, want daar zijn ze dol op. En ook dat vind ik enig om te doen. Dus genoeg om me niet te vervelen in 2014.
Ik wens jullie een Gelukkig Nieuwjaar en veel succes met alle plannen op het gebied van quilten, borduren, haken en wat er nog meer op jullie pad komt.
Groet, Rya, Rotterdam

Floor zei

Ik wens jou, en iedereen die je lief is veel geluk, creativiteit en gezondheid in 2014.
Je zit gelukkig vol met leuke plannen voor dit jaar, dus dat wordt op quilt gebied een topjaar.
Ben ook zo benieuwd naar de mysterie van Di.

Every Stitch zei

Wonderful progress! will be good to follow you on this in 2014 :)
Hilda

Corina zei

Wat een leuke plannen, en wat een mooie projecten heb je onder handen!

Judith zei

Druk, drukker, drukst! Heerlijk! In mijn ogen helemaal prima. Robin is bij mij klaar, aan t eind van de maand wordt ze naar Elly prins gebracht om te laten quilten. Met de antieke ben ik ook bij. iOS van phebe is het hier de burntquilt, en geen mysterie van di (kan altijd nog met ook hier eigen stofjes) en dan natuurlijk de zeuren. Leuk dat je mee gaat doen met het randje, geniet ervan. Fijn weekend

Blackbird zei

Als ik het zo bekijk gaat het een heerlijk jaar worden! Geniet ervan!