woensdag 24 oktober 2012

Van alles en nog wat...

Heerlijk, een weekje vakantie. Nou in ieder geval voor de kinderen dan. Zelf heb ik gisteren wel gewerkt en de rest van de week vrij genomen. Morgen willen we een dagje naar Amsterdam met z'n viertjes. Wie weet nemen we nog een kijkje bij Den Haan en Wagenmakers...
Ben nu heerlijk aan het rommelen in de stofjes; heb nieuwe bakken gekocht en alles goed uitgezocht.


En hier de nieuwe stofjes die ik een paar weken geleden gekocht had bij Petra Prins, samen met de malletjes voor een Periwinkle Star. Het was een pakketje en zelf heb ik er een paar stofjes bij uitgezocht. Vorige week zag ik het pakje hier en hier ook al voorbij komen! Het waren ook zulke mooie stoffen en weer eens iets heel anders dan ik al had. In de twee jaar dat ik nu quilt, is de verzameling al behoorlijk uitgebreid.


Ook heb ik al helemaal zin in vanavond. Samen met mijn moeder heb ik me opgegeven voor een  workshop kerstquiltje maken. De avond wordt georganiseerd door Hermie. Mijn tas staat al klaar!


Oh en dit is ook zo'n leuk werkje, borduren! Dit patroontje heb ik ook als eens gemaakt in het roze. Ik had er al een klein beginnetje aan en het lag gisteren op tafel. Omdat ik naar mijn werk was en mijn moeder, die ook graag borduurt, oppast, is het al weer een stukje verder! Mooi hè! Het patroontje had ik eens gekregen bij Atelier Soed Idee en het garen komt ook bij haar vandaan.

Nou ik word geroepen voor koffie en een zelfgebakken brownie door mijn dochter, dus een fijne dag allemaal en groetjes Nardy!

14 opmerkingen:

Hermie zei

Wat een leuk pakketje heb je weer gekocht,ik heb ook zin in vanavond, hier staat ook alles klaar.

ria vogelzang zei

Leuk, die ster! En wat een handige mallen, he?!
Lief van je mams dat ze een stukje meeborduurt!
Geniet van vandaag! Ria.

Ageeth Dorsman zei

Wat een prachtig setje stofjes heb je
daar liggen! En het borduurtje is ook
al zo schattig (ik ben ook helemaal
dol op die patroontjes van haar...).
Geniet van je vrije weekje en als je
in Amsterdam bent, dan moet je daar
toch gewoon naartoe :)
Groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Ziet er allemaal mooi uit. Groetjes Wilma

AnitaS zei

Mooie stofjes zijn het. Mooi borduurwerk. Fijne avond.

Monica zei

Leuk borduurwerkje, en een gezellige 'vakantie'-week

Marijke zei

Mooi het blauwe borduurwerk!
groetjes Marijke

Ineke zei

Leuke ster!!! En wat fijn dat je moeder wat heeft geborduurd voor je!!!
Groetjes, Ineke

Phebe and Jane zei

Je stofjes zijn inderdaad prachtig. Veel plezier vanavond en in Amsterdam.
Groetjes,
Marian

KijkDaarIs zei

ja dat zijn erg mooie stoffen...ben benieuwd naar je peri winkle sterretjes want dat zijn ook droppies..
Veel plezier vanavond...

KijkDaarIs zei

Oh ja mocht je bij DHW in Amsterdam komen ..wil je de dames dan de groeten van me doen???..;0)
alvast bedankt..;0)))

Elizabeth zei

Ja, ik herken dat; als je je spullen weer eens opnieuw ordent, krijg je weer zo'n zin! Je hebt erg leuke stofjes... En het borduurtje vind ik prachtig, heerlijk z'n klein werkje!

Grtjs, Elizabeth

yvonne zei

Heerlijk zo,n pakketje!!
en je borduurtje is ook geweldig..

Guusje, zei

Wat een mooie lapjes en de mallen lijken me erg handig. Het borduurwerk is ook zo mooi.