vrijdag 2 maart 2012

Vilt werkjes

Lekker een middag werken met vilt. Je weet wel van de leuke naaldenmapjes (waar je er eigenlijk al te veel van hebt....) Maar ze blijven zo leuk om te maken! Ook in de nieuwe uitgave The Simply Vintage staan weer ontzettend leuke patroontjes met vogeltjes.

Het naaldenmapje met het vogeltje en de tulp heeft mijn moeder gemaakt. Is ze niet schattig:

Op de beurs in Vijfhuizen hadden mam en ik Cinnamom Patch Vilt gekocht en hebben daar een middag leuke vilt werkjes mee gemaakt. Mijn naaldenmapje heb ik gecombineerd met stof.

Nu moet er een klein beetje door het huis gewapperd worden. Echt een klein beetje, want het is tenslotte nog vakantie. Vanmiddag wil ik een begin maken met de Josephine quilt, die deze week ook bezorgd is! En het tweede blok van de quiltcursus is bijna klaar en wil ik ook afmaken! Genoeg te doen dus. Fijne dag allemaal, groetjes Nardy

13 opmerkingen:

Lida zei

Wat zijn ze enig geworden, ik vind jouw combinatie erg leuk, zoiets smaakt naar meer toch? Groetjes
Lida

quilting Jeannet zei

Schatig je naaldenboekje met vilt en stofjes, zo met die bloemetjes er op. Plezier met Josephine....gaat vast lukken!

Ageeth Dorsman zei

Leuke dingen hebben jij en je moeder
samen gemaakt van het mooie Cinnamon-
patch vilt! En ik kan me helemaal je
heerlijke voorpret voorstellen, dat je
vanmiddag aan Josephine gaat beginnen.
De stoffenserie is echt beeldschoon!
Groetjes van Ageeth

Juicybear zei

Mooie dingen hebben jullie gemaakt en alvast heel veel plezier met je josephine.
Groetjes Anneke

petra zei

Hoi Nardy,

Leuk dat je op mijn blog hebt gekeken.
Ze zijn mooi de stofjes van Josephine.
Ik ben begonnen met het tekenen van de driehoekjes, dat is ook een heel werk.
Nu kunnen we bij elkaar kijken hoever we zijn.
Die naaldenmapjes zijn ook erg leuk.

Groetjes Petra

ineke zei

Wat een leuke mapjes heb je gemaakt. Leuk blad is het.En een super mooie nieuwe quilt, heel mooi. groetjes ineke

Guusje, zei

Wat een leuke naaldenmappen hebben jullie gemaakt. Wat heerlijk om van die leuke werkjes tussendoor te kunnen maken.

Quilting Moesje zei

Leuk je bloemetjes ... ! naaldenmapje !
Je bloemenrand bij Phebe wordt ook heel mooi :o))
Knap vind ik de dogthoot ! lijkt me een heel lastig en intensief quiltwerkje ...
Veel quiltplezier verder hoor!
Groetjes,
Simone

Judith zei

Heel erg leuk zijn de mapjes geworden. Ik heb zelf net gisteren de Simply VIntage ontvangen, inderdaad staat het bom vol leuke dingen. Prettig weekend en geniet nog maar even lekker van die laatste twee vakantie dagen!

Noa zei

wat een leuke dingetjes heb je gemaakt enig hoor

Hermie zei

schattig die naaldenmapjes, leuke hebbedingetjes zijn het.
Je volgende quilt gaat ook erg mooi worden,mooie naam ook Josephine is mijn derde naam.

Marijke zei

Wat geeft het werken met vilt toch een leuk resultaat, je naaldenboekjes zijn enig! En het vogeltje vind ik ook helemaal leuk.
Groetjes van Marijke

Connys Cottage zei

hoi,

wat prachtog!
Erg mooi.

groetjes COnny