dinsdag 21 februari 2012

Blikjes en huisje

Het is al weer een poosje geleden dat ik een huisje gemaakt had. Vanavond, terwijl Laura haar Engelse toets oefende heb ik een huisje gemaakt. Ook weer leuk om te doen! Zie je op de achtergrond mijn eigen speldenkussen?

Ik ben al weken op zoek naar een of twee blikjes. Leuk om overal neer te zetten en nog leuker om er voorgesneden blokjes in te doen! Eindelijk heb ik er twee gevonden, eentje voor de dogtooth rand van Phebe en de andere voor de blokjes van de sterren.

Zijn ze niet leuk? Nu een avondje snijden van blokjes, of voor de huisjes. Dan de blikjes vullen en naar kijken. Ik schiet al mooi op met de onderste applicatie rand van Phebe, maar die laat ik een andere keer zien! Nu aan het werk, snijmat en mes liggen klaar. Welke stofjes zal ik kiezen?
Fijne avond nog, groetjes Nardy

13 opmerkingen:

Rosa zei

It`s very cute and the box is very nice!

mieke zei

Inderdaad, leuke doosjes en een leuk huisje.

Hermie zei

leuke huisjes hoor en hele schattige doosjes. Heb je al blokken af?

Lida zei

Dat zijn inderdaad leuke blikjes, heb er ook een stel maar gebruik ze bijna nooit! Dom hè? Lief huisje, groetjes
Lida

Quilting Moesje zei

Lieve blikjes heb je gevonden !
Heb zelf doosjes in allerlei maten en een trommeltje waar al het "quiltgerei"(o) inzit ...
Maar die van jou zijn dus wel heel leuk !
Je huisje is ook mooi, veel bouwplezier !
Simone

Guusje, zei

Wat een leuk huisje en wat een erg leuke blikjes, nu is het nog leuker om met beide projecten bezig te zijn.

Margreet zei

Leuk je huisje en wat een schattige blikjes !!

Ageeth Dorsman zei

Wat een schattige blikjes! Van deze
kun je er inderdaad nooit genoeg
hebben. En ik ben wel heel benieuwd
naar je applicatierand van Phebe...
Groetjes van Ageeth

Jasmijn zei

Wat een lieve blikjes! Dat maakt je werktafel direct een stuk gezelliger.
groetjes van ons allemaal

Ineke zei

Wat een mooi huisje en de blikjes zijn schattig! Groetjes

Inge zei

Lieve blikjes en een dot van een huisje!

KijkDaarIs zei

wat een lieve blikjes heb je daar..en o zo handig..ben er ook dol op ...net als op dienblaadjes...
het huisje is ook een snoeppie!!
Fijne dag

Unknown zei

Leuk huisje, je bent goed georganiseerd bezig met je blikjes;) Groetjes Berbel