vrijdag 7 oktober 2011

Een 'slecht weer' activiteit

Morgen houden we het verjaardagsfeestje van Laura voor de meisjes uit de klas. Ik vind het altijd leuk om dit zelf te organiseren, dus hadden we voor morgen een speurtocht in gedachten en een uurtje midgetgolfen. Maar gezien de weersverwachting heb ik vandaag toch een binnen activiteit bedacht.

Het worden memoborden, of stoffen schilderijtjes. Bij de Action heb ik vanmiddag een aantal schildersdoeken gekocht. Fiberfil en stof heb ik genoeg in huis (hoe kan het ook anders?). Dus vanmiddag aan de slag om voor de meisjes twee voorbeeldjes te hebben. Eén met linnen en band in neutrale tinten (die vind ik zelf heel leuk) de andere met leuke roze stof met geblokt en gebloemd lint, een gehaakt bloemetje, knoopjes, speldjes, enz.
Er was vanmiddag een vriendinnetje hier en ze zei: nou maar hopen op slecht weer morgen! Met die enthousiaste meiden wordt het vast een leuk feestje! Fijne avond, groetjes Nardy

11 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Heerlijk om zo creatief te zijn dat je een prachtig alternatief feestje kan bedenken! Veel plezier morgen.

Pleuntje zei

Veel plezier en succes morgen, het wordt vast heel erg leuk. groet Petra

Nicole (MLBV crafting) zei

Ik kan me voorstellen dat ze op slecht weer hopen. Memoborden maken is ook zo leuk en helemaal om aan de muur te hangen. Kunnen die meiden ze helemaal vol hangen met leuke frutsels.
Veel plezier met het feestje en groetjes, Nicole

Esther zei

Leuk z'n verjaardagsfeestje.
Veel plezier morgen,Groetjes Esther.

Lida zei

Dat wordt vast een knalfeest, wat een leuk idee en wat zullen die meiden genieten en de jarige helemaal, wat heerlijk dat zij zo'n creatieve moeder heeft! Nog van Harte en ik wens ook haar veel gelukkige en creatieve jaren toe! Groetjes
Lida

Corina zei

Oh dat moet wel leuk worden, dat kan niet missen met zulke leuke voorbeelden!

angelina zei

Wat ziet dat er super uit!!!! Dat zou ik ook liever doen dan een speeurtocht!!! haha... Het is hier tot nu toe erg mooi weer dus wat gaat het worden????

Liefs Angelina

Gerd@ zei

Dat wordt vast een gezellig feestje met mooie resultaten
erg leuk bedacht .... succes
met de meiden ...

Fijne weekend ... Groetss Gerd@

Anoniem zei

een heel leuk idee! Veel succes en pleizer en proficiat!

gr Claudette
Fiedelientje

Unknown zei

Wat een ontzettend leuk idee voor een verjaardagsfeestje!! Veel plezier!!

Groetjes, Debbie

carina zei

Wat leuk bedacht je dochter zal veel plezier hebben en trots met zon crea moeder