woensdag 4 mei 2011

Dear Jane, alweer de 5e van de maand!

Het blijft een leuke stok achter de deur, elke 5e van de maand de Dear Jane quilt update. Vorige week bedacht ik mij, het is alweer bijna zover! Ik had 2 blokjes af en gisteren heb ik er nog 2 bij kunnen maken, dus hier komen 4 blokjes:


E1 Aunt Exie's Phlox


G11 Decisions, Decisions


G3 Four Leaf Clover

I2 Kaye's Courtyard



Wat is er heerlijker dan met de kinderen op de bank, die de film Mulan kijken (weliswaar voor de tweede keer) en ik op de grond met rondom mijn bak met DJ stofjes, snijmatjes, naaldjes, kopje koffie, verwarming aan, te handwerken?



Vannacht hebben ze beiden gelogeerd, Laura bij mijn ouders en Rick bij mijn oom en tante. Vandaag gaat Rick met ze mee naar Schiphol waar ze hun zoon wegbrengen voor een vakantie naar Amerika en zijn broertje (mijn neefje) op te halen van een jaar studie op de Universiteit. Wil je mee Rick? Natuurlijk, wat is leuker dan logeren en een uitje (midden in de nacht) naar Schiphol? Geweldig toch.


Ik had eerst vrijgenomen, maar nu ze allebei logeren zijn, ga ik toch maar werken en neem ik deze dag een andere keer op.

Vanavond maak ik een rondje Dear Jane! Allemaal een fijne dag, groetjes Nardy

13 opmerkingen:

Corina zei

Mooie blokjes voor je Dear Jane!

Roos zei

Wat een mooie blokjes Nardy.Wat heerlijk dat jou kinderen nog lekker film willen kijken, die van mij willen alleen maar shoppen en dan ook nog niet samen, dus niks quilten,zelfs geen tijd voor een blogje, zucht.
Groetjes Roos

Unknown zei

En weer 4 nieuwe blokjes erbij, goed hoor!
Groetjes Berbel

Esther zei

Ze zijn prachtig en wat een leuk idee om ze met de foto aan ons te laten zien. Groetjes Esther.

katrien zei

Mooie blokjes,succes met de volgende.

Phebe and Jane zei

Wat een mooie stoffen gebruik je. Volgens mij zijn die van rural jardin. Ik herken ze van mijn Phebe.
Groeten, Marian

Hubertine zei

Klinkt heerlijk allemaal! Je blokjes zien er prachtig uit!!
Groetjes
Hubertine

betty prins zei

Ik kom even naar je DJ blokjes kijken, wat een schatjes zijn het geworden! Mooie stofjes gebruik je en zie ik daar ook nog je mooie logje over Phebe..., wat mooi allemaal!

Hennie zei

Je blokjes zien er mooi uit ! ! !
Fijn weekend Hennie.

ria vogelzang zei

Hoi Nardy, bedankt voor je reaktie op mijn blog en voor de fijne tekst! Het helpt echt altijd om dat ter harte te nemen! :)
Je hebt prachtige Dear Jane-blokjes gemaakt. Die van mij liggen al een tijdje werkeloos; maar het kriebelt wel, zeker rond de 5e van de maand... ;)
Een fijn weekend!

Miny zei

Ik kom toevallig op je blok en zie dat jij ook de DJ maakt, leuk zijn ze geworden.
Leuk blog heb je!

Groeten Miny

carine zei

Het zijn mooie blokjes geworden van je D.J . Kijk al uit naar je volgende en je sticherie van Marie Suarez!Groeten uit Brugge Carine ( patchworkstar)

Lida zei

Hoi Nardy,
Ik hoop dat je een heel gezellige moederdag hebt gehad en dat je geniet van je mooie boek, de kinderen zullen het wel heel leuk hebben gehad deze vakantie! Je blokken zijn mooi geworden en ik vind je stofkeuze heel apart! Groetjes
Lida