vrijdag 14 mei 2010

Nog een quilt projectje!

Vandaag heb ik stofjes uitgezocht voor mijn volgende quilt projectje.
Het patroontje heb ik van modabakeshop gedownload, met leuke bloemetjes om te appliceren.


Het zijn wel wat andere stofjes dan de vrolijke pip stofjes, maar ik vond ze erg mooi! Enige tijd geleden had ik ze uit Amerika besteld. Vanmiddag heb ik al een begin gemaakt met het snijden van de stofjes, misschien lukt het me morgenmiddag om er nog aan te werken!

Morgenvroeg moet ik op pad voor kadootje voor mijn opa (82 jaar) en oma (79 jaar) die morgenavond hun verjaardag vieren en aangezien ik de oudste ben van de kleinkinderen, zorg ik altijd voor de kadootjes voor allemaal.

Fijn weekend iedereen!

7 opmerkingen:

Marion zei

Ik heb even gekeken wat 't moet worden. Wat een vrolijke quilt!! Veel plezier met het maken van deze quilt!

Lydia zei

Mooie stofjes, hoor. Ze passen goed bij elkaar! Het moet zo wel een hele mooie quilt worden, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes ermee!

Marijke zei

Heerlijke stofjes om zo te zien liggen zou er zo wat van willen maken. Ben benieuwd wat jij er van gaat maken!
Fijn weekend, groeten Marijke

Esther zei

Mooie stofjes en een leuke quilt, alvast gefeliciteerd met je opa en oma. groetjes Esther.

Daniëlle zei

Dat wordt een hele leuke quilt joh! Heb even op de Moda site gespiekt hihi! Mooie avond verder, groeten, Daniëlle

Michaja zei

Deze stofjes zijn ook heel mooi!!! Ben benieuwd naar je quilt!
Fijne dag
Michaja

Jantine zei

De moda bake shop is geweldig! Dit is een leuk quiltje, ben benieuwd hoe het er in jouw stofjes uit ziet!