vrijdag 29 juli 2011

En toen...

Vanmorgen was ik een paar blogjes aan het lezen en zo kwam ik ook de blog van De Quilthoeve en toen .... opeens zag ik mijn naam staan! Ik heb de fantastische give away gewonnen, geweldig leuk! Het pakje was al onderweg, dus heb ik de postbode vanmorgen opgewacht! Twee rollen prachtig lint, een hart en een heel mooi schaartje; ik was sprakeloos! Ik vind het jammer dat ik zo ver weg woon van De Quilthoeve, ik zou zo graag eens in de winkel rondsnuffelen. Maar ze hebben ook een hele mooie webwinkel...


Het lint heb ik al gebruikt door twee leuke sleutelhangertjes te maken. Een paar bloemetjes gehaakt, lintjes geknipt, kraaltjes eraan; helemaal leuk! Het schaartje en de rolletjes lint gaan zeker mee op vakantie... Ik ga nog even genieten van al het moois! Fijne dag, groetjes Nardy

13 opmerkingen:

Nikki zei

Ziet er erg mooi uit zeg!

quilting Jeannet zei

Jeetje wat leuk Nardy! het is een erg leuke winkel, ik was er gisteren nog, verslagje maandag op mijn blog. Je bent een boffert!

groetjes, Jeannet

Pleuntje zei

Wat een geluk, gefeliciteerd.
En jij hebt ook weer een leuke Give Away gemaakt. ( grapje )
De sleutelhangers zijn schattig.
groet Petra

Phebe and Jane zei

Gefeliciteerd! Lijkt me een leuke winkel, maar voor mij ook erg ver weg.
Groeten,
Marian

Esther zei

wat een leuke give away gekregen, gefeliciteerd. je sleutelhangers zijn prachtig. groetjes Esther.

Margreet zei

Gefeliciteerd met deze mooie give-away, het lint al leuk verwerkt bij de sleutelhangers :-)

Roos zei

Bofferd....het zijn erg leuke prijzen die je gewonnen hebt en ik vind die sleuterlhangers die je van het lint hebt gemaakt zo leuk.
Groetjes Roos

Annemarie's Haakblog zei

Gefeliciteerd! En wat leuk dat je weer mee hebt gedaan aan mijn link party. Ik zou het leuk vinden als je volgende week weer mee doet. Fijn weekend!
Groetjes, Annemarie

Uhooi zei

Uhooi,,
Wow,, Het werkt heel mooi, lief en mooi,,

Uhooi.blogspot.com

Janneke Assink zei

Wat een leuke verrassing en wat heb je er al snel weer iets moois mee gemaakt!

Hennie zei

Gefeliciteerd , wat een leuke prijs hb je gewonnen ! ! !
Fijn weekend Hennie.

Ellen zei

Proficiat! Heel leuk!

't Glimmenhofje zei

Hoi Nardy, allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je prijs! Altijd leuk zo'n verrassing, toch?! En je hebt er gelijk wat leuks mee gedaan! Dus het was goed op zijn plek.
Ik heb dit lint en nog diverse andere soorten (zie mijn blog) een tijdje geleden gekocht bij Yourzoap.nl en ik kon het nog niet over mijn hart verkrijgen er iets van te maken of er uberhaupt de schaar in te zetten dus legde ik het een tijdje in de kast om naar te kijken, maar als ik zie wat voor leuks jij ervan gemaakt hebt, moet ik toch echt ook aan de bak met mijn lint!
Groetjes en nog veel maakplezier met dat mooie lint! Joyce Glim.